Spôsoby dodania
Slovak Parcel Service
Společnosť SPS dovezie Vašu objednávku rýchlo a bez problémov až k Vám na adresu, ktorú uvediete v objednávke.
O presnom čase doručenia budete informovaní e-mailom. SPS patrí medzi najvýznamnejších prepravcov zásielok na slovenskom trhu už od roku 1992.
Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti na dodaciu adresu zadanú pri vyplnení objednávky.
-
Pokiaľ zadáte formu úhrady bankovým prevodom či kartou online, budeme tovar expedovať nasledujúci pracovný deň po pripísaní platby na náš účet.
-
Ak si k notebooku / počítaču priobjednáte službu Balíček, rozšírenie RAM, alebo disku, môže sa predĺžiť termín expedovania o 1 deň.
Jednotná cena dopravy je 3,90 € za každých 10 Kg započítanej hmotnosti balíka.
V prípade objednania tovaru na dobierku je prepravný poplatok + 1,60 €.
Medzinárodná doprava ostatné krajiny
Pri zasielaní do zahraničia sú ceny individuálne podľa cenníka dopravcu.
Informácie, o presnej cene konkrétnej zásielky, je možné získať u pracovníka expedície našej spoločnosti (orientačná tabuľka).
Poškodenie zásielky v priebehu prepravy
Príjemca by mal pri preberaní zásielky od prepravcu vykonať kontrolu, či je obal neporušený a zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Keď sú pri tejto prebierke zistené zjavné vady na balíku popr. na tovar samotnom, zodpovedá príjemca za to, aby tieto skutočnosti boli oznámené písomne vodičovi do protokolu o prevzatí v okamihu doručenia. V prípade, že túto skutočnosť zistíte do troch pracovných dní od doručenia zásielky, môžete sa obrátiť priamo na prepravcu cez ich reklamačný formulár z dôvodu urýchlenia celého procesu reklamačného konania. Po troch pracovných dňoch od doručenia zaniká možnosť uplatniť vady vzniknuté v priebehu prepravy u dopravcu podľa ich platných obchodných podmienok.