Najčastejšie kladené dotazy

Chcete sa opýtať na stav vašej objednávky, vrátiť tovar alebo ho reklamovať? Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa našich produktov, služieb a prevádzky. Máme pre vás prehľadné informácie, ktoré vám pomôžu lepšie porozumieť našej ponuke a postupom. 

 

Otázky na nákup

Neviem si rady s výberom. Môžem Vám zavolať?

Samozrejme, píšte, volajte - sme tu pre Vás! 😊 Naši vyškolení predajcovia Vám radi pomôžu s výberom tej správnej výpočtovej techniky. Môžete nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 947 902 907 alebo napísať na email obchod@incomputer.sk, kde Vám ochotne naši predajcovia poradia a pomôžu s výberom najvhodnejšieho produktu.

Je tovar na eshope skladom?

U nás v inComputeri tovar skladom naozaj znamená tovar skladom. 😊 Všetok tovar, ktorý nájdete na našom e-shope www.incomputer.sk, máme skontrolovaný a pripravený na expedíciu.

Bežná doba dodania prepravnou spoločnosťou na Vašu adresu je 2 - 3 pracovné dni, pokiaľ je objednávka vytvorená do 11:00 hod.

Táto doba sa môže predĺžiť v prípade:

  • využitie služby zmeny konfigurácie či inštalačného balíčka, kedy je nutný servisný zásah
  • úhrady zálohovým listom, kedy je objednávka expedovaná až po obdržaní platby
Môžem si notebook alebo počítač nakonfigurovať podľa seba?

Áno, väčšina PC a notebookov na našom webe umožňuje zmenu konfigurácie, a to navýšenie operačnej pamäte RAM či výmenu pamäťového úložiska za disk rýchlejšie a s väčšou kapacitou. Konfiguráciu si môžete nastaviť sami na karte produktu ešte pred jeho vložením do košíka. Notebook sa pred odoslaním dostane do rúk našich šikovných technikov, ktorí ho upravia podľa Vašich požiadaviek.

Majú notebooky a počítače už nainštalovaný operačný systém, prípadne ďalšie programy?

Všetky naše notebooky a počítače majú už predinštalovaný operačný systém a sú pripravené na okamžité používanie. Konkrétna verzia inštalovaného operačného systému je uvedená v detaile produktu na našom webe.

Súčasťou inštalácie sú základné programy. Našim zákazníkom preto odporúčame službu Kompletná príprava počítača pre Windows alebo Kompletná príprava počítača Apple pre MacOS.

Ide o veľmi obľúbenú službu, kde okrem nadštandardnej kontroly počítača a celej aktualizácie systému, tiež inštalujeme výhodný balík dôležitých programov. Už sa Vám tak nestane, že neotvoríte prílohu v e-maile alebo potrebný súbor (ZIP, PDF, videoformáty). V neposlednom rade inštalácia obsahuje aj kancelársky balík aby ste mohli pracovať s tabuľkami, textom alebo upravovať fotografie.

Aký je stav batérie?

Napriek tomu, že sa kapacita batérie pri jednotlivých zariadeniach líši, u nás máte istotu, že batéria je plne funkčná.

Batérie sú vždy kontrolované záťažovými testami. Ak batéria nespĺňa naše vysoké štandardy, meníme ju za novú. Tieto produkty nájdete u nás na eshope so štítkom "Nová batéria". Na bezchybnú funkčnosť batérie taktiež poskytujeme záruku.

Môžete mi poslať fotografie konkrétneho produktu?

Vizuálny stav tovaru sa u nás vždy dozviete priamo na stránke produktu. Stav určujeme kategóriami Repasované A, Repasované B, Predvádzacie alebo Nové. Ako sa kategória líši sa dozviete tu

Konkrétne fotografie bohužiaľ nie sme schopní zasielať. Nemusíte mať však obavu, všetky produkty prechádzajú starostlivou kontrolou kvality, aby spĺňali naše štandardy a rozradenie do kategórií.

Aké dostanem k zakúpenému tovaru príslušenstvo?

Ponúkame široký sortiment produktov, a preto sa dodávané príslušenstvo líši podľa typu zakúpeného tovaru. Tu je prehľad príslušenstva, ktoré dostanete s jednotlivými kategóriami produktov (ak nie je uvedené inak):

  • Notebooky: K notebookom dodávame napájací adaptér a kábel. Notebooky tiež obsahujú nainštalovaný operačný systém, aby ste mohli ihneď začať pracovať.
  • Stolové počítače a All in One (PC a AiO): K počítačom prikladáme napájací kábel a nainštalovaný operačný systém, takže sú pripravené na okamžité použitie.
  • Monitory: Monitory sú dodávané s napájacím a dátovým káblom. Typ dátového kábla závisí od konkrétneho modelu monitora, pričom najčastejšie sa jedná o DVI kábel.
  • Telefóny a tablety: K telefónom a tabletom dodávame napájací adaptér. Avšak upozorňujeme, že sa už objavujú modely, ktoré výrobcovia dodávajú bez napájacieho adaptéra. Vždy sa preto riaďte špecifikáciami uvedenými pri konkrétnom produkte.

Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa príslušenstva k Vášmu zakúpenému tovaru, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme všetky potrebné informácie.

Prečo sa mi nezobrazujú ceny z newslettera?

Naše emailové ponuky sú učené pre registrovaných užívateľov a pre zobrazenie cien je potrebné sa prihlásiť sa k svojmu účtu. Prehľad produktov v akcii nájdete na našich webových stránkach v kategórii Výpredaj.

Ak ešte nemáte registráciu, môžete sa registrovať tu. Registrácia nie je nijako zložitá, zaberie len chvíľu. Vďaka registrácii získate množstvo výhod a o akčných cenách Vás budeme informovať emailom. 😊

Otázky k objednávke

Aký je stav mojej objednávky?

Stav Vašej objednávky si môžete pohodlne skontrolovať prihlásením do svojho zákazníckeho účtu.

Myslíme aj na neregistrovaných zákazníkov. Informácie o stave objednávky zasielame priebežne na email zadaný v objednávke. S otázkami sa môžete kedykoľvek obrátiť na náš email obchod@incomputer.sk prípadne zavolať na telefón +421 947 902 907, kde Vám radi poskytneme všetky informácie. 😊

Kde nájdem faktúru?

Fakturu som Vám pribalili do balíka k Vašej ponuke. Pokiaľ sa Vám nedarí faktúru nájsť, nemusíte sa ničoho báť. Napíšte nám na emailovú adresu obchod@incomputer.sk číslo Vašej objednávky. Faktúru pre Vás nájdeme a zašleme na email.

Doprava tovaru

Ako môžem zásielku sledovať?

Stav Vašej objednávky si môžete pohodlne skontrolovať prihlásením do svojho zákazníckeho účtu. Akonáhle je Váš balík odoslaný, budete informovaní o jeho predpokladanom doručení priamo prepravnou spoločnosťou.

Myslíme aj na neregistrovaných zákazníkov. Informácie o stave objednávky zasielame priebežne na email zadaný v objednávke. S otázkami sa môžete kedykoľvek obrátiť na náš email obchod@incomputer.sk prípadne zavolať na telefón +421 947 902 907, kde Vám radi poskytneme všetky informácie. 😊

Kedy dostanem svoju objednávku?

Všetok tovar na našom webe máme na sklade, skontrolovaný a pripravený ihneď na expedíciu.

Ak stihnete urobiť objednávku do 11:00 hodín, s najväčšou pravdepodobnosťou ju obdržíte za 2-3 pracovné dni.

Táto doba sa môže predĺžiť v prípade:

  • využitie služby zmeny konfigurácie či inštalačného balíčka, kedy je nutný servisný zásah
  • zvolenie úhrady zálohovým listom, kedy je objednávka expedovaná až po obdržaní platby

Akonáhle je Váš balík odoslaný, budete informovaní o jeho predpokladanom doručení priamo prepravnou spoločnosťou . Pre viac informácií nás môžete kontaktovať emailom alebo telefonicky na čísle +421 947 902 907.

Naša otváracia doba je:
Po - Pi: 9:00 - 18:00
So - Nie: Zatvorené

Aké sú možnosti dopravy?

Tovar odosielame spoločnosťou Slovak parcel service.

Ako tovar balíte?

U repasovaných produktov väčšinou nebýva pôvodný originálny obal. Pre naše notebooky tak využívame špeciálne vyrobené krabice tak, aby boli dostatočne chránené aj pri preprave prepravnou spoločnosťou. Rozmernejšie produkty ako sú PC, LCD atď. balíme individuálne podľa potreby, ale vždy tak, aby boli pri preprave dostatočne chránené pred poškodením.

Ak by predsa len došlo k poškodeniu v doprave, kontaktujte nás na emaile obchod@incomputer.sk

Reklamácia alebo vrátenie tovaru

Ako mám riešiť prípadnú reklamáciu?

Ak Vás stretla tá smola a máte nejaký problém so zariadením od nás, napíšte nám na email obchod@incomputer.sk. Všetko nám dôkladne popíšte, vždy sa dohodneme na najlepšom riešení.

Veľká časť problémov sa dá vyriešiť na diaľku. Ak sa to nepodarí vyriešiť, požiadame Vás o zaslanie na našu predajňu U Pekáren 1644/1a, 102 00 Praha 15 – Hostivař na reklamáciu. Odporúčame aj dôkladné zabalenie, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Do krabice nám prosím priložte vyplnený Formulár pre reklamáciu. Ten urýchli vybavenie Vašej reklamácie.

Chcem odstúpiť od zmluvy do 14 dní a tovar vrátiť alebo vymeniť. Čo musím urobiť?

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, vôbec sa nič nedeje. Kupujúci spotrebiteľ má nárok na vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu v prípade nákupu prostredníctvom komunikácie na diaľku, teda aj v prípade objednávky na našom webe. Stačí tovar zaslať späť a my sme sa o zvyšok už postaráme.

Doporučujeme priložiť vyplnený Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Veľmi sa tým celý proces vrátenia urýchli a Vy budete mať svoje peniaze čoskoro späť na účte.

Čo mám priložiť k reklamovanému tovaru?

K reklamovanému tovaru priložte kópiu predajného dokladu a vyplnený Reklamačný formulár. Pre čo najrýchlejšie vyriešenie je dôležité čo najlepšie popísať prípadný problém.

Ešte pred tým, než nám reklamáciu odošlete, skúste kontaktovať našich pracovníkov na emaile obchod@incomputer.sk; alebo na telefónnom čísle +421 947 902 907. Najčastejšie problémy pri PC a notebookoch nie sú chybou zariadenia, ale inštaláciou nevhodného softvéru či jeho nastavenia, čo sa dá v mnohých prípadoch vyriešiť aj odbornou radou bez nutnosti tovaru zasielať.

Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Všetky reklamácie ktoré dostaneme spracovávame ihneď bez odkladu, aby ste zariadenie mali čo najskôr späť. Avšak nikdy na úkor kvality a poctivej diagnostiky.

Po prijatí reklamácie k nám Vám príde potvrdzovací protokol. Na protokole je napísaná zákonná lehota 30 dní (pre firmy 90 dní). Jedná sa o zákonné lehoty na vybavenie reklamácie. Reklamácie u nás bývajú spravidla vybavené oveľa skôr.

Ako a kde si vyzdvihnem vybavenú reklamáciu?

O vybavení reklamácie informujeme zákazníka vždy emailom. Vybavenú reklamáciu Vám zašleme späť na adresu vyplnenú v reklamačnom protokole.

Technické problémy

V notebooku je heslo, nemôžem sa prihlásiť do systému.

V systéme nie je vyžadované žiadne heslo. Spoločnosť Microsoft napriek tomu v záujme ochrany používateľov občas pri prvotnom spustení zobrazí okno na zmenu hesla.

Pre pokračovanie bez zadania hesla máte 2 možnosti:

  1. nič nevypĺňať a len stlačiť kláves 3x Enter
  2. kliknúť myšou na šípku (pozri obrázok) a potom len "odklikať" ďalšie 2 obrazovky
heslo

Ak si budete chcieť zadať vlastné heslo do Windows, postupujte, prosím, takto:

  • nechajte horné pole voľné
  • do poľa "nové heslo" napíšte heslo, ktoré chcete nastaviť
  • do poľa "potvrdiť heslo" zapíšte nové heslo druhýkrát
  • kliknite na šípku, viď. obrázok

Heslo si môžete nastaviť kedykoľvek neskôr priamo cez nastavenie používateľa vo Windows.

Robíte aj servis? Opravíte mi zariadenie?

Klasický servis medzi službami zatiaľ nemáme. Tovar zakúpený od iného predajcu tak musíte dať na opravu tam, kde ste ho zakúpili, alebo do autorizovaného servisu.

Pre našich zákazníkov vykonávame aj pozáručné opravy tovaru zakúpeného u nás, a to za oveľa výhodnejšie ceny ako kdekoľvek inde.

 

Odporúčané články:

 


Nenašli ste, čo ste potrebovali??

Napíšte nám alebo zavolajte na telefónne číslo  +421 947 902 907. Naša zákaznická podpora je pripravená Vám odpovedať na všetky Vaše dotazy.

Kontaktní formulář

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: